SFO

Skibet Skoles SFO er organiseret i to afdelinger, Multihuset er for 0. og 1. klasse og er placeret i Multihuset, i de samme lokaler der også bruges til børnenes undervisning,  og Kælderen hvor 2. til 6. klasse har base. Vi har også en SFO for vores børn i Specialafdelingen, den kan I læse mere om under fanen Specialafdelingen

Vi ser vores SFO som en stor del af Skibet Skoles kultur og ønsker, at der er et godt samarbejde mellem SFO og skole. Da Skibet Skoles SFO er en del af skolen, vil børnene møde dygtige professionelle voksne, som de også kender fra undervisningen.

Vi gør meget ud af at skabe en SFO hvor børnene har lyst til at være, og hvor der er et stort fokus på at fritidspædagogikken i formel og uformel grad skal trives.

På siden her kan du læse mere om hvad vi laver i SFO'en og hvordan vi oftest opbygger dagen.

Ydermere kan du se lidt om hvordan vores SFO ser ud.

Hverdagen i SFO

I SFOen har man altid mulighed for at lege med sine kammerater fra skolen. Man kan også få lidt at spise, og læse en god bog.

De voksne i SFOen igangsætter hver dag forskellige aktiviteter man kan deltage i, hvis man har lyst. Næsten hver dag er der både kreative aktiviteter og bevægelsesaktiviteter i gang.

Praktiske informationer

Moduler og priser

Lukkedage

Genveje:
Tilmelding/Afmelding/Ændring af SFO modul  (kræver MitID). For at ændre modul, skal I først afmelde det gamle modul - og derefter tilvælge det nye modul.