Mødetider og pauser

Eleverne på mellemtrinnet har 33 timer i løbet af en uge.

Mødetiderne:

Mandag:                        8.00 – 13.30

Tirsdag:                          8.00 – 14.30

Onsdag:                         8.00 – 13.30

Torsdag:                        8.00 – 13.30

Fredag:                          8.00 – 13.30

Eleverne har en frugtpause i løbet af formiddagen, oftest fra 9.30-10.00, og en pause fra 11.30-12.00.

I frugtpausen og når de har spist, er det udgangspunktet, at de skal være ude, så de kan bevæge sig, lege og få frisk luft.

Når vejret er rigtigt dårligt, så kan gårdvagterne undtagelsesvist give tilladelse til, at eleverne må opholde sig i klasselokalerne.

Brug af mobile enheder i pauserne:

Skolebestyrelsen har udarbejdet et princip for brug af mobile enheder på skolen. For mellemtrinnet står der:

·Ved skoleårets start udarbejder elevrådet i samarbejde med skolens ledelse en plan for hver årgang for brug af mobile enheder.

·Mobile enheder skal være slukket eller sat på lydløs og skal være gemt væk i undervisningstiden.

·Efter aftale med personalet må eleverne bruge mobile enheder i forbindelse med undervisningen.

Elevrådets plan er normalt, at i én spisepause om ugen må en klasse bruge mobile enheder, når de har spist.