Skolestart 2024

Når dit barn skal starte i skole, er det vigtigt for os at det foregår på en overskuelig og behagelig måde. Både for dig som forælder og for dit barn. Derfor finder du herunder links til de enkelte dele af processen i forbindelse med skolestart på Skibet Skole. Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Indskrivning i Vejle Kommune foregår som digital indskrivning via Vejle Kommunes hjemmeside, du kan tilgå siden her: skriv dit barn op til skolestart

Skoleindskrivning til skoleåret 2024/25 starter i november 2023. Hvis du er forælder til et barn der skal starte i skole i skoleåret 2024/25 vil du modtage nærmere information i din e-boks, til efteråret.

Du får adgang til indskrivning ved at benytte MitID. Samtidig kan du via et link tilmelde dit barn til SFO.

Du kan også se en tegnefilm om de otte kompetenceområder og skolestart. Filmen skal understøtte dialogen mellem forældre og personale, når barnet står foran overgangen fra børnehave til skole.